1.22.2011

c.i.n.t.a

assalamualaikum ! saya crita topik pasal cinta boleh ? haha , sbb , baru tadi , pinjam novel cinta dkt pss ! aww <3 hehe ^^ novel ni , bnyk kandungan taw . n kebnyakkan nye , org yg jatuh cinta <3 sye bace m/s org yg jatuh cinta je , yg couplecouple saya ta amik tau . 

kalaw na tau , saya percaya pada cinta pandang pertama , saya pernah alami bende tu sendiri taw . many times . ofcourse kpd yg hensem je . tapi sy ta tau hati budi dy mcm mane . bile cinta pandang pertama ni kn , rase berat hati nak lepaskn dy pergi , mcm na ikot je mane dye pegi , lagi seronok bile org tu pndang kite , then , senyum :) wahh ! manisnye ! sweet as candy ! then , mesti kite perasan yg dy pon rase mcm ape yg kite rase , sedangkan kite tak layak kn ? bile fikir balek ape yg kite buat mase ade ngan dy , mcm klaka ouh , rase mcm klaw ak buat ni lg bgos ,then kite na putarkn balek mase tu en ? hm , ya allah , seronoknya kalaw boleh putarkn blek mase ! 

saya dah tak tau na tulis ape . saya blank la , sampai sini je la . assalamualikum !